4 روش جادویی و طبیعی برای گونه برجسته


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 24 آبان 1401
بازدید : 128
نویسنده : mozhgan

همه ما دوست داریم جوان تر و زیباتر دیده شویم؛ پوست صورت شفاف و بدون چروک، گونه های برجسته و صورت توپر از علائم جوانی صورت است؛ اما با بالارفتن سن یا نرسیدن به پوست صورت ممکن است به مرور زمان این زیبایی ها کم رنگ شود، بنابراین مراقبت از پوست صورت کار آسانی نیست و حتما باید برای آن وقت گذاشت. در ادامه با مجله بیمارستان همراه باشید.

روش های جادویی برای چاق کردن صورت و گونه های پر و برجسته

سرم گلاب و محلول گلیسیرین

امروزه خواص گلیسیرین برای زیبایی پوست و مو بر کسی پوشیده نیست؛ گلیسیرین یکی از بهترین مواد برای سفت کردن پوست و کاهش چین و چروک و خطوط ریز است، در حالی که گلاب پوست را تمیز می کند و آکنه ها و جوش ها را کاهش می دهد. هنگامی که با هم استفاده می شود، چربی صورت را افزایش می دهد، پوست افتاده را درمان می کند و گونه ها را نرم تر، چاق تر و برجسته تر می کند

بیشتر بخوانید... مدت ماندگاری فیلر بینی

ماسک صورت شیر و سیب

 این ماسک سیب و شیر، غنی شده با ویتامین B12 و اسیدهای آمینه است که برای تقویت سلول های پوست صورت و ایجاد چربی زیر گونه ها بسیار مفید است.

رژیم غذایی مناسب و سالم برای چاقی صورت

به غیر از ماسک صورت، در رژیم غذایی روزمره خود نیز از گزینه های غذایی سالم استفاده کنید و سعی کنید یک رژیم غذایی با چربی های خوب و پروتئین ها داشته باشید زیرا کمبود مواد مغذی باعث می شود پوست شما چروک و افتاده به نظر برسد. مواد غذایی سالم مانند سیب، هویج، جو دوسر، عسل، شیر، آجیل و چربی های سالم مانند شکلات تیره ، تخم مرغ و آووکادو را در برنامه غذایی روزمره خود بگنجانید تا گونه های نرم و بدون افتادگی داشته باشید.

 بیشتر بخوانید... فیلر لب طبیعی

ورزش های صورت

یکی از بهترین روش ها برای برجسته کردن گونه ها، امتحان کردن بعضی از تمرینات ورزش صورت و حالت یوگا است. این حرکات به تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین و در نهایت جوانسازی پوست کمک می کند و قسمت های توخالی گونه ها را نیز پر کرده و پوست های افتاده را بالا می برد.

بیشتر بخوانید... فیلر چانه مراقبت




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com